reaching out

Posted by Lee Elenbaas

i am sending my voice across the deep

reaching out to someone who may never answer

reaching out to me

with hope that along the way

some friends will jump up on the message

and by the time it gets to me

i will not be alone any more


לדבר לברבר

Posted by Lee Elenbaas

הלכנו יחד

מדברים על מה שקרה

עוברים מנושא לנושא

חולקים תובנות, אבחנות

מדברים על הרגש

מדברים

מדברים

מברברים


היתה שיחה טובה

וטוב שהיתה

אבל כמה נשאר ממנה?

מה נלמד?

תמיד נשאר כשאלה פתוחה


לפעמים בשיחה אחרת

בזמן אחר

יש תשובה

עולה מן האוב

משהו מהשיחה הזו


חיוך

Posted by Lee Elenbaas

כשניגשת אלי

להראות לי מה עשית

מתפקעת משמחה

מגאווה

העלית בי חיוך

לא רק על השפתיים

בכל הגוף

חיוך מאצבעות הרגליים

ועד לשערות הראש


פחד מול שמחה

Posted by Lee Elenbaas

כל כך יותר קל לי לדבר על פחד

כל כך יותר קל לי להכיר בו

להבין אותו

ואילו שמחה, אהבה

למרות שחיי מלאים בהם

קשה לי להעלות אותם על הכתב


גן סגור

Posted by Lee Elenbaas

את רגשותי השארתי בחוץ

הרחק מעבר לחומת הפחד

ואני מטייל לי בגן הסגור

רואה פרחי מחשבה

ניצני קשב

טיפות לב

מנסה לגנן כמיטב יכולתי

באופן קר

להשקות בתבונה

לדשן בידע

אבל הגן לא פורח